VismaSignissa on ilmennyt hitautta, joka koskettaa koko palvelua.Hitaus vaikuttaa niin kirjautumiseen Oma Siltaraha palveluun, kuin myös lainahakemusten jättämiseen sekä sopimusten allekirjoittamiseen. VismaSignin väki korjaa ongelmaa korkealla prioriteetilla. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa vaivaa.
VismaSign on ohjeistanut käyttäjiään, että pyydämme asiakkaittamme, että mikäli hakemuksen jättäminen ei muutaman yrityksen jälkeen onnistu ns. ”virka-aikaan”, on paras mahdollisuus onnistua kirjautumaan palveluun klo 18.00-09.00 välillä. Kyseistä palvelua korjataan normaalin työajan puitteissa ja palvelu on myös ruuhkatunut valtavista allekirjoitusten ruuhkasta johtuen. Pahoittelemme edelleen kaikille nykyisille ja uusille asiakkaille tästä aiheutuvaa haittaa.